assalamualaikum Pictures, Images and Photos
Daisypath Happy Birthday tickers

cursor

Thursday, December 15, 2011

Dugaan..... hoho

Salam Sejahtera ! :D
Hari ni aku nk share something dgn korang tau...
Nk tau x ? Semalam, aku nk pergi rmh kwn aku sbb nk pi pasar.
Pas tu an, aku nk start enjin motor tp x mau2. Tgk2 mnyak tnggal sikit..
So, bwak la.. Bila bwak2 tu, tetibe enjin jdi semput.. 
Naseb baek sikit je lg nk smpai.. Usung la....
Pas tu tgk2 kwn aku xde kt rmh.. 
Ya allah ! Cadang bru nk tumpang dy..
Last2, ak pi pasar, jmpe kwn2 dok taman sebelah, mnx tlg bwak an pi kedai runcit tuk bli mnyak.
Alhamdulillah la da isi blek.. Pas tu pi la pasar kejapp..
Bila nk blek, xley start sbb minyak da kering gler tyme tu..
Kena amek mse kalo nk start.. Da la nk mghrib tyme tu.. Sedih gler ar...
Dugaan lg... Sabar je la.. Nak wat cm ne lg an ? hoho
Pas tu aku minta tlg kt kwn2 ak n org laen suoh start an.. X mau2 gakk.
Maklum la.. Moto lme. hahaha..
Da xde cre laen, terpaksa la usung moto tu ke rmh.
Naseb baek la ade kwn aku baek aty suoh ak pegang blkg moto dy tuk tarik moto ak.
Even bahu kiri aku ade prblm, nak xnk terpaksa la aku tarik..
Lenguh gler ar...  Tp alhamdulillah la.
Akhirnye aku smpai rmh nk dekat pkol 7 mlm.. huhu... :)
Jadi disini aku ingin bgtau ialah, kita kena sentiasa bersabar bila mnghadapi dugaan hidup..
Ni baru sikit.. Blom lg pada mse akan dtg.. Lagi besar dugaan kan dtg.. Naudzubillah.
Moga2 kita sentiasa mendapat perlindungan dpd allah dan sentiasa tabah.. 


2 comments:

Follower yang cun dan kacak belaka