assalamualaikum Pictures, Images and Photos
Daisypath Happy Birthday tickers

cursor

Friday, March 15, 2013

Alhamdulillah.. :D

Assalamualaikum all bloggers !! xD
Saya saja je nk share cerita kt korang... Asyik cerita yg sama je, mesti korang bosan an ? Hoho.
Bulan ni saya da 4 bulan kerja... Gaji 1st saya, saya beli motor baru. Bayar cash.. hehehe.
Gaji bulan kedua pulak, saya beli fon S3 Mini...
Hujung bulan 3 ni saya dah nak berhenti kerja da...
Tapi.... Boss tak bagi sbb khidmat saya amat diperlukan.
Kalau tak, huru hara la nanti. Tapi tak pe Encik ****....
Insyaallah semua nye akan oke dan berjalan lancar. Amin.. :)
Btw, tak sabar nye la nak dpt result SPM next week...
Tapi tu la... Tak tau lagi bila tarikh yg confirm akan keluar result.. hahaha..
Saya upload an pics henfon saya je.. 
Maaf ye.. Segan nk tunjuk an motor baru. :p

Ni la S3 mini. Tapi ambil kt web. Tak dpt nak letak pics fon sendiri.. Hoho.



No comments:

Post a Comment

Follower yang cun dan kacak belaka